Muskari

Varhaisiän musiikkikasvatus on tavoitteellista kasvatusta, joka tukee ja edistää lapsen motorista ja kognitiivista kehitystä. Musiikin peruskäsitteisiin (rytmi/tempo, melodia, harmonia, muoto, dynamiikka ja sointiväri) tutustutaan elämyksellisesti ja kokonaisvaltaisesti. Ryhmät jaetaan ikävuosittain ja opetuksessa huomioidaan lasten musiikillisen ja yleisen kehityksen eri vaiheet. Musiikin iloa koetaan musiikkileikkikoulussa laulaen, leikkien, soittaen, lorutellen, liikkuen ja musiikkia eri tavoin kuunnellen.

Musiikkileikkikouluryhmät:

• 1-2-vuotiaiden ryhmä: tiistaisin klo 16.30-17.15
    • Sisarusryhmä, jossa huomioidaan kahta ikäryhmää: 2 -2,5-vuotiaat sekä 4 -4,5-vuotiaat. Voit ilmoittautua myös yhden lapsen kanssa. Tiistaisin klo 17.15-18.00
    • Hinta 70€/1. lapsi, 2.lapsi/sisaralennus 35€
    • Paikka: Saalem-seurakunnan tilat, Näkinkuja 3. Opettajana Petra Mäkinen
    • Ilmoittaudu etusivulla olevalla lomakkeella. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä