”Tänään iloa täynnä on sisältä sydän. Tahtoisin kaikesta kiittää. Sain elämän kauniin ja jännittävän. Siinä ilon aihetta riittää.”

Näin raikuu Salla Remeksen sanoittaman, säveltämän ja sovittaman opinnäytetyön teemalaulu Iloa täynnä -konsertissa.
Iloa täynnä -orkesteri ja -kuoro koostuu musiikkikoulun oppilaiden lisäksi Espoon kristillisen koulun kuoron ja Jippii-kuorojen laulajista sekä muutamista lisäsoittajista. Lauantain konsertin visuaalista puolta täydentää King’s Kids -tanssiryhmä.

Kappaleiden sanoitukset on tehty lasten elämään liittyen kristilliseltä arvopohjalta Raamatun mainitseman Hengen hedelmän mukaan. (Gal. 5:22-23 Rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, lempeys, itsehillintä)

Ke 14.3.2018 klo 18.30 (kantaesitys), Helsingin Saalem -seurakunta
La 17.3.2018 klo 16.00 Mikael Agricolan kirkko

Konsertti on osa sekä Helsingin Kristillisen Musiikkikoulun 35v. juhlavuoden, että Helsingin Saalem -seurakunnan 90v. juhlavuoden ohjelmaa. Yhteistyössä mukana myös Kirkko Helsingissä.

Vapaa pääsy. Olet lämpimästi tervetullut konsertteihin!
Screen-mainos - NEW 2(1)